فایل ورد مقاله MI و معلم

لینک دانلود

 فایل ورد مقاله MI و معلم دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد مقاله MI و معلم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد مقاله MI و معلم،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد مقاله MI و معلم :


محل انتشار: نخستین همایش ملی علوم تربیتی و روان شناسی
تعداد صفحات:18
نویسنده(ها):
فهیمه سالاری – کارشناسی علوم تربیتی ، پردیس فاطمه الزهرا(س)، دانشگاه فرهنگیان ، هرمزگان
سمیه نادمی – کارشناسی علوم تربیتی ،پردیس فاطمه الزهرا (س) ، دانشگاه فرهنگیان ، هرمزگان

چکیده:
هوش با تمام فرآیندهای شناختی انسان درگیر است .باور بر این است که هوش موجودیتی منفرد است که به ارث می رسد و انسانها مانند لوح سفیدی هستند که هرچیزی را در صورتی که به شیوه ای مناسب ارائه شود، می توان به آنها آموزش داد. تئوری هوش های چندگانه گاردنر روش های متنوع تدریس را بجای یک روش امکان پذیر می کند. یعنی می توان ذهن را در زمینه ای کهآماده است تحریک کرد و با شیوه ای که مورد علاقه دانش آموز است پیش رفت . دانش آموزان با توجه به هوش های چندگانه موضوعات درسی رابه شیوهای جذاب یاد می گیرند چون به شیوه های مختلفی ارایه می گردد،دانش آموزان خیلی با انگیزه خواهند شد چون در می یایبند سبک های یادگیری آنها مورد توجه قرار می گیرد ودانش آموزان باور پیدا می کنند که یادگیری آنها معنادار خواهد بود . دانش آموزان به چالش کشیده می شوند ومستقل بارمی آیند ودر ضمن کنترل بیشتری روی اینکه آنها چه چیزی یاد می گیرند وچگونه یاد می گیرند ودر مقابل فعالیت های خودشان احساس مسولیت می کنند وبا انواع شیوه های تفکر انتقادی آشنا می شوند وفعالیت های آنها باکیفیت بالا تری انجام می گیرد . معلم درکلاس های هوش چندگانه به طور مرتب روش تدریس خود رابا توجه به هوش های چندگانه دانش آموزان تغییر می دهد واغلب با روش های مختلفی به ترکیب این مقولات هوشی می پردازد

توضیحات بیشتر