فایل ورد مقاله نقش بازاريابي سبز در مسئوليت اجتماعي سازمان:توسعه يک مدل مفهومي

لینک دانلود

 فایل ورد مقاله نقش بازاريابي سبز در مسئوليت اجتماعي سازمان:توسعه يک مدل مفهومي دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد مقاله نقش بازاريابي سبز در مسئوليت اجتماعي سازمان:توسعه يک مدل مفهومي  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد مقاله نقش بازاريابي سبز در مسئوليت اجتماعي سازمان:توسعه يک مدل مفهومي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد مقاله نقش بازاريابي سبز در مسئوليت اجتماعي سازمان:توسعه يک مدل مفهومي :


محل انتشار: همایش بین المللی مدیریت
تعداد صفحات:14
نویسنده(ها):
منیجه بحرینی زاده – استادیار و عضو هیأت علمی دانشگاه خلیج فارس
سعید نصرت آبادی – کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، دانشگاه خلیج فارس
سعید شاکری – کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، دانشگاه خلیج فارس

چکیده:
در دنیای رقابتی امروز، کسب یک مزیت رقابتی برای حفظ رشد و رسیدن به توسعه پایدار ضروری است.انجام مسئولیت اجتماعی سازمان موجب ایجاد تصویری مناسب از سازمان در ذهن مصرف کننده می شودکه این تصویر مناسب باعث وفاداری مشتریان می گردد. این مطالعه یک پژوهش توصیفی است که هدف اصلی آن، مطالعه بازاریابی سبز تحت نیروی محرکه مسئولیت اجتماعی می باشد که بعد از مرور ادبیاتگسترده در رابطه با مسئولیت اجتماعی، بازاریابی سبز، نظریه ذی نفعان، نظریه نظارت و دیگر ادبیات مرتبط، سه عنصر کلیدی در اجرای بازاریابی سبز شناسایی شد و نقش هر کدام مشخص گردید. این سهعنصر کلیدی عبارت اند از دولت، سازمان ها و مصرف کنندگان. دولت رفتارهای سبز را هدایت می کند، مصرف کنندگان محصول سبز را تقاضا و مصرف و سازمان ها محصول سبز را تولید می کنند. در نهایت وباتوجه به ادبیات موجود چارچوب پیشنهادی این پژوهش، در رابطه با انجام بازاریابی سبز تحت نیروی محرکه مسئولیت اجتماعی سازمان باتوجه به نقش دولت و مصرف کنندگان و تولید کنندگان، ارائه می شود

توضیحات بیشتر