فایل ورد مقاله نقش بازاريابي هنري در گردشگري پايدار بين المللي

لینک دانلود

 فایل ورد مقاله نقش بازاريابي هنري در گردشگري پايدار بين المللي دارای 20 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد مقاله نقش بازاريابي هنري در گردشگري پايدار بين المللي  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد مقاله نقش بازاريابي هنري در گردشگري پايدار بين المللي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد مقاله نقش بازاريابي هنري در گردشگري پايدار بين المللي :


محل انتشار: همایش بین المللی مدیریت
تعداد صفحات:20
نویسنده(ها):
نگار طول گیلانی – دانشجوی کارشناسی ارشد هنر دانشگاه هنر اسلامی تبریز، ایران
فاطمه اکبری – عضو هیأت علمی دانشگاه هنر اسلامی تبریز، ایران

چکیده:
امروزه فعالیت های هنری، نقش مهمی را در پایداری گردشگری بین المللی ایفا می کنند و بنابراین به بخش جدایی ناپذیری از برنامه ریزی دولت ها برای توسعه صنعت گردشگری تبدیل شده اند. در این میان، یکی ازمهم ترین دغدغه های مدیران در این حوزه، درک رفتار گردشگران هنری در برنامه ریزی برای بازار گردشگری پایدار و همچنین ایجاد یک برنامه بازاریابی مؤثر برای توسعه فعالیت های هنری می باشد. با توجهبه خلأ تئوریکی در این حوزه، مقاله حاضر در نظر دارد ضمن مرور عمیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق، متدولوژی مناسبی برای ساماندهی پژوهش ها در این حوزه ارائه دهد. نتایج پژوهش می تواند مورد استفاده دانشجویان تحصیلات تکمیلی و سیاست گذاران این حوزه قرار گیرد

توضیحات بیشتر