فایل ورد مقاله طراحي سيستم کنترل پرواز يک بالگرد با استفاده از روش کنترل پيش بين مقيد

لینک دانلود

 فایل ورد مقاله طراحي سيستم کنترل پرواز يک بالگرد با استفاده از روش کنترل پيش بين مقيد دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد مقاله طراحي سيستم کنترل پرواز يک بالگرد با استفاده از روش کنترل پيش بين مقيد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد مقاله طراحي سيستم کنترل پرواز يک بالگرد با استفاده از روش کنترل پيش بين مقيد،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد مقاله طراحي سيستم کنترل پرواز يک بالگرد با استفاده از روش کنترل پيش بين مقيد :


محل انتشار: دومین همایش ملی فناوری های نوین در مهندسی برق و کامپیوتر
تعداد صفحات:8
نویسنده(ها):
علی یادگاری – دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی برق دانشگاه صنعتی مالک اشتر نویسنده مسئول
عبدالرضا کاشانی نیا – عضو هیات علمی دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی مالک اشتر

چکیده:
از جمله وسایل هوانوردی که همواره مورد توجه اکثر علاقهمندان به علوم هوانوردی بوده است، بالگردها می باشند. این وسیله حمل و نقل هوایی در زمینه های طراحی، سازه، دینامیک پره ها، سیستم کنترل ونحوه پرواز بسیار پیچیده هستند و دینامیک پیچیده آن از نظر غیرخطی بودن، چند متغیره بودن، تداخل سیگنال های ورودی کنترل و عدم قطعیت مدل ریاضی سیستم، دشواری طراحی سیستم کنترلپرواز را دو چندان می کند. در دهه های اخیر ایده های کنترلی از جهات مختلفی به سیستم بالگرد راه یافته اند که در این ارتباط می توان به کاربردهای کنترل در هدایت و ناوبری[ 1و 2]، کاربری طراحی خلبانخودکار [ 3]و بهبود کیفیت پرواز در بالگرد [ 4و 5] اشاره نمود . سیستم های کنترل در بالگردهای مدرن به شکلی گستردهتر نسبت به گذشته، وظایف مختلفی را بر عهده دارند . سطح بالایی از چابکی،قابلیت مانور و انجام عملیات در محیط های طبیعی و نیز در شرایط نامساعد جوی روند جدید طراحی برای بالگردهای امروزی است . سیستم کنترل پرواز بالگرد باید این خواسته ها را با بهبود عملکردردیابی و توانایی حذف اغتشاش بدست آورد اما از آنجایی که هر مدل ریاضی بالگرد، مخصوصا آن قسمت هایی که بخش عمده پرواز را در بر می گیرند، به دلیل وجود مسائل تجربی نظیر نیروها و ممان هایآیرودینامیکی غیر قابل اغماض، قطعیت کامل ندارند، لذا استفاده از روش های کنترلی که به طور مشخص با چالش عدم قطعیت در مدل دینامیکی در ارتباطند، مورد استفاده بسیاری از محققان و پژوهشگران قرار گرفته است[ 4].

توضیحات بیشتر