فایل ورد مقاله طراحي سيستم هدايت بهينه درفازنهايي جهت رهگيرهاي آشيانه ياب باجستجوگرراداري

لینک دانلود

 فایل ورد مقاله طراحي سيستم هدايت بهينه درفازنهايي جهت رهگيرهاي آشيانه ياب باجستجوگرراداري دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد مقاله طراحي سيستم هدايت بهينه درفازنهايي جهت رهگيرهاي آشيانه ياب باجستجوگرراداري  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد مقاله طراحي سيستم هدايت بهينه درفازنهايي جهت رهگيرهاي آشيانه ياب باجستجوگرراداري،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد مقاله طراحي سيستم هدايت بهينه درفازنهايي جهت رهگيرهاي آشيانه ياب باجستجوگرراداري :


محل انتشار: دومین همایش ملی فناوری های نوین در مهندسی برق و کامپیوتر
تعداد صفحات:17
نویسنده(ها):
مهدی سیف – دانشجویکارشناسی ارشددانشگاه آزادواحدعلوم تحقیقات دماوند
احمدرضا ولی – عضوهیئت علمی دانشگاه مالک اشتر
علیرضا طلوعی – عضو هیئت علمی دانشگاه شهیدبهشتی

چکیده:
درسیستم هدایت و کنترل اجسام پرنده سیستم هدایت باتولید دستورشتاب مناسب سعی دررساندن موشک به هدف دارد سامانه کنترل باتغییر درزاویه بالک ها دستورشتاب صادر شده را اجرا می کند این دستورشتاب به دلیل قیود موجود درفاز نهایی هدایت موشک ها میتواند بااستفاده ازتئوری کنترل بهینه تعیین شود قیودی که درانیجا مطرح است عبارتندازانرژی مصرفی زمان رسیدن به هدف دقت برخورد با هدف یاهمان خطا و برد پرتاب که میتوانند دریک تابع هزینه درنظر گرفته شوند برای تضمین برخورد بااهداف نیز میتوان ازایده ی ناوبری موازی استفاده نمود طبق این ایده باثابت شدن زاویه خط دید یاصفر شدن نرخ چرخش خط دید برخورد باهدف تضمین میگردد برای رسیدن به یک مدل بهینه روشهای متفاوتی وجود دارد با توجه به غیرخطی بودن سینماتیک نسبی بین موشک وهدف درفاز نهایی ترکیب روشهای کنترل غیرخطی و تئوری کنترل بهینه میتواند مورداستفاده قرارگیرد دراین مقاله برای ثابت نگهداشتن زاویه خط دید یا صفر کردن نرخ چرخش خط دید ازترکیب تئوری کنترل بهینه و کنترل غیرخطی استفاده گردیده است مولفه شتاب موشک درراستای خط دید برای کنترل سرعت نزدیک شوندگی به هدف و مولفه شتاب درراستای عمود برخط دید برای کنترل نرخ چرخش خط دید طراحی شده است درروند طراحی ازتئوری معادلات ریکاتی وابسته به حالت استفاده گردیده که قادر به کنترل بهینه ی سیستم های غیرخطی می باشد دراین مقاله سعی شده است علاوه برشبیه سازی کنترلرفوق یک کنترلربهینه جهت صفر کردن برد پرتاب نیز ارایه شود و بااعمال همزمان این دوکنترلر به سیستم و مقایسه نتیجه شبیه سازی آن باحالت قبل و نیز کنترلر تناسبی نشان میدهیم که این روش زمان برخورد و تلاش کنترلی را کاهش میدهد

توضیحات بیشتر