فایل ورد مقاله تحليل عددي تغيير شکل هاي تورمي زمين اطراف تونل مطالعه موردي تونل خماري

لینک دانلود

 فایل ورد مقاله تحليل عددي تغيير شکل هاي تورمي زمين اطراف تونل مطالعه موردي تونل خماري دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد مقاله تحليل عددي تغيير شکل هاي تورمي زمين اطراف تونل مطالعه موردي تونل خماري  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد مقاله تحليل عددي تغيير شکل هاي تورمي زمين اطراف تونل مطالعه موردي تونل خماري،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد مقاله تحليل عددي تغيير شکل هاي تورمي زمين اطراف تونل مطالعه موردي تونل خماري :


محل انتشار: اولین کنفرانس ملی مکانیک خاک و مهندسی پی
تعداد صفحات:10
نویسنده(ها):
محسن امیدی – دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی عمران، گروه عمران، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد بروجرد، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، بروجرد، ایران
علی امیدی – کارشناسی ارشد مهندسی عمران، گروه عمران، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد بروجرد، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، بروجرد، ایران
محمود حسینی – دانشیار گروه عمران، پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله

چکیده:
آنچه بطور عمده در آنالیز تورم مطرح است، تحلیل جابجایی های اندازه گیری شده و تخمین لنگرهای خمشی موثر در سیستم نگهدارنده تونل می باشد. روش متداول در این موارد، تحلیل عددی می باشد. در بسیاری از موارد، تحقیق در مورد طراحی و اجرای سازه ههای زیرزمینی منحصرا با تخمین پارامترهای ژئومکانیکی توده سنگ انجام می شود. بیان دقیق کمی و کیفی این پارامترها همانند حالت اولیه تغییر شکل ها، سطح آبهای زیرزمینی و نفوذپذیری بسیار مشکل است. راه آهن بافق- مشهد از طرحهای بزرگی است که در سالهای اخیر به بهره برداری رسیده است. این پروژه در طول مسیر خود با عوارض گوناگون زمین شناسی مواجه بوده که موجب حفر تونل های متعددی در طی مسیر آن شده است. تونل خماری به طول حدود 2500 متر در محدوده بین کیلومتر 045+66 و 578+68، در منطقه کوه خماری در 25 کیلومتری تربت حیدریه و نزدیک به روستای رباط سنگ واقع است. طبق نتایج ابزار دقیق، میزان همگرایی رو به افزایش و این امر هشداری جدی برای تونل محسوب می گردید. در این مقاله داده های حاصل از رفتارسنجی تونل خماری در مسیر راه آهن مشهد به بافق در 25 کیلومتری شهرستان تربت حیدریه به طول حدود 2/5 کیلومتر به عنوان داده ههای اولیه تحلیل به روش ابزار دقیق مورد استفاده قرار گرفته است. نهایتا نتایج حاصل با یافته های تحلیل اجزاء محدود مورد استفاده با نرم افزار Geo Studio 2007 مقایسه شده است.

توضیحات بیشتر