فایل ورد مقاله نظريه يادگيري اکتشافي برونر وکاربرد آن دربرنامه ريزي درسي

لینک دانلود

 فایل ورد مقاله نظريه يادگيري اکتشافي برونر وکاربرد آن دربرنامه ريزي درسي دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد مقاله نظريه يادگيري اکتشافي برونر وکاربرد آن دربرنامه ريزي درسي  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد مقاله نظريه يادگيري اکتشافي برونر وکاربرد آن دربرنامه ريزي درسي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد مقاله نظريه يادگيري اکتشافي برونر وکاربرد آن دربرنامه ريزي درسي :


محل انتشار: نخستین همایش ملی علوم تربیتی و روان شناسی
تعداد صفحات:10
نویسنده(ها):
سیدکاظم علوی لنگرودی – استادیار گروه علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه یزد
اعظم قلی زاده – دانشجوی کارشناسی ارشد برنامه ریزی دانشگاه یزد

چکیده:
پژوهش حاضر با هدف بررسی روش یادگیری اکتشافی برونر انجام گرفته است. در روش اکتشافی یادگیرنده وادار می شود تا خود بیندیشد و کشف کند که دانش چگونه به دست می آید که در نتیجه این امر، مهارت های تفکر سطح بالا در دانش آموزان بالا می رود. در این پژوهش ابتدا اصول و مبانی روش یادگیری اکتشافی برونر مطرح گردیده است سپس کاربردهای آموزشی نظریه بیان شده است و در ادامه کاربرد این نظریه در برنامه ریزی درسی بیان شده است و در نهایت نتیجه گیری صورت گرفته است.

توضیحات بیشتر