فایل ورد مقاله بررسي رابطه مؤلفه هاي مدل پذيرش فناوري بر ميزان مقبوليت يادگيري الکترونيکي در بين دانشجويان: يک مطالعه موردي

لینک دانلود

 فایل ورد مقاله بررسي رابطه مؤلفه هاي مدل پذيرش فناوري بر ميزان مقبوليت يادگيري الکترونيکي در بين دانشجويان: يک مطالعه موردي دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد مقاله بررسي رابطه مؤلفه هاي مدل پذيرش فناوري بر ميزان مقبوليت يادگيري الکترونيکي در بين دانشجويان: يک مطالعه موردي  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد مقاله بررسي رابطه مؤلفه هاي مدل پذيرش فناوري بر ميزان مقبوليت يادگيري الکترونيکي در بين دانشجويان: يک مطالعه موردي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد مقاله بررسي رابطه مؤلفه هاي مدل پذيرش فناوري بر ميزان مقبوليت يادگيري الکترونيکي در بين دانشجويان: يک مطالعه موردي :


محل انتشار: کنفرانس بین المللی علوم انسانی و مطالعات رفتاری
تعداد صفحات:10
نویسنده(ها):
زینب زمان – دانشجوی کارشناسی ارشد برنامه ریزی آموزشی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول، دزفول، ایران
سعید مشتاقی – استادیار گروه روانشناسی تربیتی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول، دزفول، ایران

چکیده:
پژوهش حاضر با هدف بررسی عوامل موثر بر پذیرش یادگیری الکترونیکی بر مبنای مدل پذیرش فناوری در میان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول صورت گرفت. پژوهش حاضر یک مطالعه توصیفی است که جامعه آماری آن شامل کلیه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول در سال تحصیلی 93-92 بود که با شیوه نمونه گیری تصادفی طبقه ای با حجم 300 دانشجو انتخاب شدند. ابزار گردآوری اطلاعات، پرسشنامه محقق ساخته بر اساس مدل پذیرش فناوری بود که از پژوهش های گاردنر و آموروسو (2004) و کلوپینگ مک کنی (2004) اقتباس شد. جهت تحلیل داده ها از روش ضریب همبستگی پیرسون استفاده شد. یافته ها نشان داد که متغیرهای برداشت ذهنی از آسانی استفاده از یادگیری الکترونیکی، برداشت ذهنی از مفید بودن، نگرش دانشجویان نسبت به استفاده و تصمیم به استفاده، به عنوان عوامل موثر بر پذیرش و استفاده یادگیری الکترونیکی دارای اثرات مثبت در میان دانشجویان بود (05/0>P).

توضیحات بیشتر